dinsdag 24 mei 2011

Zal gasprijzen een invloed hebben op uw zomer vakantie plannen? -Wall Street Journal

Toen Bush Jr. de Voorzitter, tijdens een 26 maand wijzigen was, las ik dat gasprijzen ging slechts 7%. Via dezelfde periode als Bush, zijn gasprijzen terwijl Obama de Voorzitter is 67% gestegen. Ik lees dat Obama voor het afsluiten van binnenlandse olie-industrie ook al onze economie nog steeds met de stijgende prijzen worstelen is werd aangevallen. Samen met Amanda en Kari, ik ben ook een student klaar om uit te gaan naar de Universiteit en gasprijzen zijn van invloed op me en mijn zomer plannen. Gas is erg duur nu een dag en samen met het niet hebben van een baan, mijn ouders mij te betalen voor het, verwacht ik bedoel mijn ouders help me out een beetje, maar nog steeds het is moeilijk om zich te veroorloven. Ik moet mijn geld besparen voor college en meer belangrijke dingen die ik nodig heb, niet op gas. Als ik wil om een leven buiten van mijn ouders huis ik nodig om op te slaan en deze gasprijzen zijn niet iedereen helpen. Wanneer ik naar buiten mensen altijd vragen me te halen hen en dalen ze af, maar ik vriendelijk afwijzen omdat ik gewoon niet veroorloven om mijn gas afval.
Ik hoop ook dat gasprijzen zal gaan in de toekomst omdat als Kari zei het maken zou mensen het leven veel gemakkelijker en manier die meer mensen gelukkiger zou zijn.

Aanbevelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten