donderdag 26 mei 2011

Hicks: Laat uw kinderen verwennen uw zomer - San Jose Mercury News

Print e lettertype ResizeBy Tony Hicks
Contra Costa TimesPosted: 05/24/2011 01:00:00 uur PDTUpdated: 05/24/2011 03:00:15 PM PDT
Geld is zo krap deze dagen die ben ik mijn kinderen te staan buiten de supermarkt voorwenden om arme wezen dwingen. Dus het is duidelijk dit is niet van plan om een spectaculaire zomer vakantie seizoen.

Dat is OK. Het is gemakkelijker om kinderen te vermaken dan we soms denken. Wij maken deze enorme drukte elk jaar over het besteden van ladingen van geld op giften van de vakantie, en de kinderen liquideren zitten in een hoek spelen met een rubberen band en een oude schoen.

Er zijn tal van manieren om de kinderen te verleiden tot denken die ze een geweldige zomer hebben zonder uw pensioen geld op gas, hotels en pretparken. Ik weet wat ik zou kiezen dat als ik moest kiezen tussen een weekend van Disneyland of het eten van deze zomer, maar mijn vrouw me overruled en erop gewezen dat dankzij alle de liberalen in het Congres, het is illegaal om niet voeden de kinderen.

Gratis adviceSo die ik ben een plan opstellen. Bijvoorbeeld, als u jongens, geef ze een paar schoppen en laat ze een gat graven. Dat is het.

Een gat graven. Het klinkt simpel, en het is, maar er een ongelooflijke hoeveelheid tevredenheid in plotseling op te zoeken en te realiseren u staan zes voeten in de aarde en cant get out zonder hulp. Misschien meisjes wil dit ook, maar zoals ik heb nooit een meisje--met uitzondering van een korte fase in mijn vroege 20s ik niet praten over - ik kan niet vouch voor hen. Mijn vrienden en ik deed dit een zomer toen ik ongeveer 10, en het ons dagen bezet. Vervolgens,

Natuurlijk, sommige jongen kon niet krijgen in een dag tijd en deed iets dat het voor iedereen verpest. En als u kerels die er zijn, ben ik nog steeds sorry about that.

Dammen stuff up is leuk. Kinderen kunnen besteden dagen met rotsen en vuil te bouwen van een dam in een goot of zelfs beter, een creek. Hebt u een vijver waarop u toy boten kan zweven. U kunt hele flottieljes uit en bom elkaars boten met rotsen. Degene die heeft de laatste boot drijvende, of de laatste jongen met een hoofd wond, wint.

Als een voormalige eigenaar haat ik te bevelen te laten uw jonge geitjes back-up van water die kunnen worden uitgevoerd op iemands eigenschap. Maar aangezien ik niet meer bezit, ik echt niet schelen. Zorg ervoor dat u een goede advocaat.

Diplomatieke methodAnother geweldige zomer strategie is het vinden van een buurman met een zwembad en zorg ervoor dat uw kind wordt goede vrienden met hun kind. Dit is hoe mijn familie kwam uit voeden mij in juli 1978. U kunt weken gaan zonder het zien van uw kinderen. Het is een partij als het gaan naar het strand, slechts u niet moet ongerust maken-over die dingen voor een halve mijl op warme zand, slechts te hebben gale winden waaien dwingen het alle vier mijl van het strand. U hebben niet ook te maken met het hebben van zand in uw auto tot Thanksgiving. Dit is echt een win-win voor iedereen. Nou, met uitzondering van uw buurman. Maar dat is wat ze krijgen voor het feit dat een zwembad.

Spreken van het wegwerken van uw kinderen volledig, is een week met oma en opa een partij zoals een vakantie (voor u) voor de kinderen. Nog beter is als je krijgen kunt oma en opa om hen te nemen ergens spectaculair. Dat is echt een win-win. U kunt voorkomen dat uur rijden, in de rij staan, en besteden duizenden dollars. En, echt, het is niet alsof je ouders gaan verlaten u hun geld toch. In feite, als ze zijn de uitgaven het op uw jonge geitjes, is het alsof ze het aan u geven. Alleen is het beter, omdat zij uw kinderen te nemen.

Zo creatief zijn. Anders, zult u worden geplakt met je kinderen TV kijken en klagen de hele zomer totdat u de afboekingsrekening afvoer.

Tony Hicks te contacteren op thicks@bayareanewsgroup.com. Lezen zijn blog, "Invoegen voet," op www.ibabuzz.com/insertfoot. Afdrukken e lettertype Resizeterug naar boven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten