vrijdag 27 mei 2011

Cillessen geeft vakantie graag op voor Oranje - VoetbalPrimeur.nl

Jasper Cillessen is 'dolblij' met zijn uitverkiezing voor het Nederlands elftal. Bondscoach Bert van Marwijk heeft de NEC-doelman opgenomen in de definitieve selectie voor de oefentrip in Zuid-Amerika.

Oranje oefent op 4 juni tegen Brazilië en treft vier dagen later Uruguay. Beide Zuid-Amerikaanse landen waren vorig jaar zomer de tegenstanders van het keurkorps van Van Marwijk tijdens het WK in Zuid-Afrika. Tot zijn eigen verbazing maakt Cillissen deel uit van de 23-koppige selectie.

"Ik was al in de wolken toen ik in de voorselectie zat, maar dit is helemaal top. Ik mag mee met het Nederlands elftal", jubelt Cillissen in De Gelderlander. "Ik zou op vakantie gaan naar Curaçao, maar dat gaat allemaal niet door. Maakt niet uit, ik krijg er een fantastische ervaring voor terug."

Oranje zal tussen 30 mei en 10 juni in Zuid-Amerika verblijven. NEC start het nieuwe seizoen op 21 juni.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten