dinsdag 31 mei 2011

Huntelaar: "Liever op vakantie gegaan" - Goal.com

Bert van Marwijk en Klaas Jan Huntelaar, Nederlands elftal (PROSHOTS)Bert van Marwijk en Klaas Jan Huntelaar, Nederlands elftal (PROSHOTS)In gesprek met ANP laat Huntelaar weten dat hij liever zijn accu weer had opgeladen middels een lange vakantie: "Na een lang seizoen is dat wel lekkerder. Ik had deze tegenstanders liever midden in het seizoen getroffen", aldus de spits. Het Nederlands Elftal speelt op 4 juni tegen Brazilië en op 8 juni tegen Uruguay.

"Het zijn prachtige tegenstanders en ook prachtige landen, maar het moment komt niet echt uit. Ik had liever een trip tijdens het seizoen, zoals Australië vorig jaar", laat Huntelaar weten. De aanvaller kende een moeizaam seizoen bij zijn club Schalke 04, maar sloot de jaargang toch nog succesvol af door de DFB Pokal te winnen en tweemaal te scoren in de finale.

Volgens bondscoach Bert van Marwijk verheugen zijn spelers zich juist op de trip. "Is dat zo?", reageert Huntelaar. "Hij heeft mij niets gevraagd, maar ik zit ook niet in de spelersraad. Daar ben ik het type niet voor", aldus de Dremptenaar. Huntelaar kwam tot dusver tot 42 interlands en kwam daarin 26 maal tot scoren.

Word nu fan van Goal.com op  en volg het laatste nieuws op

if (typeof hideMashLogic == 'undefined' || (!hideMashLogic)){ document.write(''); document.write(''); }

Geen opmerkingen:

Een reactie posten