woensdag 30 maart 2011

Meest populaire bestemmingen van 2010

Happy Home tips

Meest populaire bestemmingen van 2010 Tropisch eilandOp droomplekken is .nl een lijst van de 50 meest populaire bestemmingen van 2010. Deze lijst is opgesteld op basis van input van de duizenden bezoekers naar deze website. Deze lijst natuurlijk veel verre, tropische eilanden, maar ook dichter bij huis steden zijn hier. De top 5 is als volgt:

1. Bali
2. Rome
3. Bonaire
4. Great Barrier Reef
5. Hawaii

De Europese steden die zijn weergegeven in de lijst zijn Parijs (6), Amsterdam (10), Barcelona (15), Berlijn (20), Venetië (26), Praag (33) en Florence (37). Ik kan me voorstellen dat vele Europese bestemmingen te in deze lijst vinden zijn. Ik heb zelf ook een aantal van deze steden bezocht en ik moet toegeven dat ik inderdaad mij ben hier kon net zo goed als vermaken naar de meer tropische bestemmingen. De rijke geschiedenis van Europa is in deze steden in het gebied van cultuur en geschiedenis genoeg om te zien.  De volledige lijst kan worden gelezen op nl droomplekken.. Hier kunt u uw favoriete vakantiebestemming en invloed op de lijst van 2011.

Zou u tijdens uw vakantie ook bezoek dan een van deze prachtige steden dan biedt Happy Home mooie en comfortabele vakantiehuizen in Rome in de buurt van (SS Lazio), Parijs (Ile de France), Praagen.

Marlene, 16 maart 2011 Tags: Amsterdam, Barcelona, Berlijn, Florence, Parijs, populaire bestemmingen, Praag, Rome, tropische eilanden, vakantiebestemming, vakantiehuis, Venetië

Geen opmerkingen:

Een reactie posten