woensdag 7 december 2011

Theo moet zijn chalet uit - Noordhollands Dagblad

Theo Kaart bij zijn chalet. Door Redacteur West-Friesland Gepubliceerd op 29 augustus 11, 13:44 Laatst bijgewerkt op 29 augustus 11, 14:39 HENSBROEK - De 76-jarige Theo Kaart woont als gevolg van zijn scheiding in zijn recreatiechalet op Park Holiday in Hensbroek. Dat mag niet van de gemeente Koggenland. ,,Maar waar moet ik dan heen? Al mijn geld zit hierin? Ik loop met moordneigingen’’, jammert hij.

Kaart zit met de handen in het haar. Hij moet een dwangsom van 20.000 euro betalen als hij niet voor 1 november een ander woonadres opgeeft. ,,Dat heb ik niet. Ik weet wel dat ik hier niet mag wonen, maar ik heb niks anders. Bij de gemeente zeggen ze dat ik mij moet inschrijven voor een huurhuis. Dat kan ik niet betalen.’’

Zes buren komen voor de Hensbroeker op. ,,Wij hebben de gemeente schriftelijk verzocht Theo uit oogpunt van coulance een gedoogbeschikking te geven. Gezien zijn leeftijd en het feit dat hij nergens anders heen kan’’, zegt een buurman.


View the original article here

Geen opmerkingen:

Een reactie posten