woensdag 7 december 2011

Ineke wil tweede huis verkopen - Noordhollands Dagblad

Door Redacteur West-Friesland Gepubliceerd op 25 augustus 11, 16:19 Laatst bijgewerkt op 25 augustus 11, 16:23 URSEM - Wie camping De Ursemmerplas oploopt, stuit op een informatiebord met meerdere advertenties. Een groot en volledig geïsoleerd chalet springt eruit. Ineke Eeltink (66) wil haar tweede huis verkopen.

De Alkmaarse voelt zich thuis op de camping. Ze woont er zo’n 22 jaar. Altijd vanaf Pasen tot half september. Dit jaar vertrekt ze wat eerder dan ze altijd doet.

,,Ik heb er geen zin meer in. Jarenlang zat ik hier met mijn man. Hij is overleden. Om ons heen hadden we allemaal kennissen. Een aantal is dood, een aantal is vertrokken. Mijn kleinkinderen komen wel eens logeren, maar ik zit hier verder alleen.’’

Wie interesse heeft in een bezichtiging kan een mail sturen naar mailto:%20redactie.wef@nhd.nl.

Lees meer in Dagblad voor West-Friesland/Enkhuizer Courant van vrijdag 26 augustus


View the original article here

Geen opmerkingen:

Een reactie posten