donderdag 2 juni 2011

Boer krijgt mogelijk lange vakantie door flinke schorsing - Soccernews.nl

@Ronald: Je heb me gemist he...

Maar ik zal je niet missen als je straks weer weg bent hoor....

Merk ik niets van,...


@Lothar,

Hoe meer je post, hoe groter de kans wordt dat je herkend wordt voor wat je bent. Een ontzettend zielig mannetje achter een pc, die zelfs op een site waar hij door mensen niet gewenst is (en dan druk ik mij enorm voorzichtig uit), maar blijft terug komen.

En ik weet het, je bent een troll van de zuiverste soort, je kickt erop dat er mensen op je reageren. Nu zul je ongetwijfeld weer voor even gelukkig zijn, tot het moment dat je weer geband wordt en tot de conclusie komt dat je naast het feit dat je geen vrienden in het werkelijke leven hebt, nog in het digitale leven, dat zelfs de mensen die een hekel aan je hebben, niets meer met je te maken willen hebben.
En zo ga je steeds verder in je eenzaamheid. Ik heb eigenlijk wel een klein beetje medelijden met je. Zoals je ook medelijden hebt met een vervelende vlieg die net bijna is doodgeslagen en nog een klein beetje leeft, maar dat spoedig achter zich gaat laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten