donderdag 7 juli 2011

Op vakantie met Simbo - Girlscene

Translate Request has too much data
Parameter name: request

De zomervakantie staat te trappelen voor de deur, maar nog niet iedereen heeft al vakantieplannen gemaakt. Een weekje zon, zee, strand of surfen in Zuid-Frankrijk. Van cultuur opsnuiven in het buitenland tot weekendjes weg in eigen land… er is ook zoveel leuks!

Mocht je door de bomen het bos niet meer zien, dan is er gelukkig Simbo. Zij hebben het grootste aanbod aan jongerenvakanties voor meiden van jouw leeftijd, zoals een fashioncamp, een strandvakantie in Renesse of Golfsurfen in Frankrijk.

Tijdens deze vakanties ontmoet je veel andere jongens en meiden van jouw leeftijd, dus of je nu alleen komt of met een vriendin… een supergezellige vakantie guarenteed! Of je nu 13 bent of bijna 20, Simbo biedt heel veel leuke vakanties.

Ben je tussen de 13 en 16 jaar dan is de reisleiding altijd in de buurt en zorgen zij voor een geweldig programma. Ben je tussen de 16 en 19 jaar dan kan je altijd op de reisleiding terugvallen, maar ben je overdag ook vrij om te bepalen wat je wilt doen. Bij het uitgaan is de reisleiding altijd aanwezig, zodat je veilig en leuk kunt uitgaan.

Wij hebben een aantal vakanties voor je op een rijtje gezet!

Strandvakantie in Renesse 13-16 jaar & 16-19 jaar

simbo

simbo

Op strandvakantie in het bruisende Renesse! Een dorp dat in de zomer garant staat voor heel veel jongeren, zon, zee en strand! Ga feesten in één van de vele kroegen en discotheken in het centrum! Kies voor de meest geweldige activiteiten en ga relaxen op het strand!

Meer informatie over vakantie vieren in Renesse? Bezoek de website:
Renesse, Nederland / 13-16 jaar
Renesse, Nederland / 16-19 jaar

Strandvakantie in Estartit, Spanje 13-16 jaar & 16-19 jaar

simbo

simbo

L'Estartit is al jaren de populairste vakantie in ons aanbod, en niet voor niets! Deze jongerenvakantie biedt je het beste van alles: zon, zee, strand en feesten op het superleuke Engelse plein. De ídeale combinatie! Vanaf een fijne, centraal gelegen camping in L'Estartit beleef jij een topkamp!

Meer informatie over de strandvakantie in de Spaanse zon? Bezoek de website:
Estartit, Spanje / 13-16 jaar
Estartit, Spanje / 16-19 jaar

Golfsurfkamp in Frankrijk 13-16 jaar & 16-19 jaar

De zomervakantie staat te trappelen voor de deur, maar nog niet iedereen heeft al vakantieplannen gemaakt. Een weekje zon, zee, strand of surfen in Zuid-Frankrijk. Van cultuur opsnuiven in het buitenland tot weekendjes weg in eigen land… er is ook zoveel leuks!

simbo

Moliets-Plage is de beste plek voor een golfsurfkamp. Het ligt in zonnig Zuid-Frankrijk, heeft de beste golven en er komen alleen maar surfers! Vanaf een viersterrencamping met drie zwembaden de hele dag surfen en chillen, 's avonds een coole avondactiviteit ondernemen met de reisleiding of slapen op het strand: dit is dé golfsurfvakantie voor beginners en gevorderden!

Meer informatie over het Franse golfsurfkamp? Bezoek de website:
Moliets-Plage, Zuid-Frankrijk / 13-16 jaar
Moliets-Plage, Zuid-Frankrijk / 16-19 jaar

Taalvakantie in Engeland 13-16 jaar & 16-19 jaar

simbo

simbo

Wil jij de Engelse taal leren of juist verbeteren? Of ben je gewoon gek op Engeland? Ga dan op taalvakantie in de Engelse kustplaats Brighton, waar je naast de taallessen ook typisch Engelse activiteiten onderneemt en heel veel leert!

Meer informatie over deze taalvakantie? Bezoek de website:
Brighton, Engeland / 13-16 jaar
Brighton, Engeland / 16-19 jaar

Strandvakantie in Argeles, Frankrijk 13-16 jaar & 16-19 jaar

simbo

simbo

Op een fijne locatie in Argeles in Zuid-Frankrijk kun je heerlijk naar het strand en onderneem je de leukste activiteiten! Raften, banaanvaren, mountainbiken, een dagje naar het Aquapark en een boottocht naar een superleuk vissersplaatsje, je gaat het allemaal doen tijdens deze jeugdvakantie!

Meer informatie over deze strandvakantie? Bezoek de website:
Argeles, Frankrijk / 13-16 jaar
Argeles, Frankrijk / 16-19 jaar

Weet jij al wat je gaat doen deze zomer? En heb jij vriendschappen overgehouden aan vakanties?



Tags: simbo, vakantie, zomer, jongeren, strand, zon, zee Om te reageren moet je ingelogd zijn.
Log je in of registreer je bij Yourscene Naomixx91Ben 19 maar ga liever helemaal zelf, zonder leiding (:xxwelmoedxxOooh!
Ik wil dat fashion-camp doen! Heeft iemand die al ooit gedaan, of gaat iemand die dit jaar doen? xThe2Genius@ aaaafkeeee
Welke week ga je en met welke leeftij??
annesophievhsuper leuk! misschien voor volgend jaar met vriendin naar Estartit, Spanje?pstandsforpeachMolliets Plage <3 Maar dan gewoon met vriendinnen, niet met Simbo..xxMereldeGraafIk ga deze zomer twee weken naar Curacao waar een vriendin van mij woont!kussanoukkik ga van 12 augustus tot 21 ofzo naar argeles met simbo, super zin in met een paar vriendinnen als je dit jaar ook die datum er heen gaat stuur me dan een berichtje (:MiisSsnoOpylast minute nemen naar Kos of Chersonnisos..!! niet zoiets als tot 19 jaar.. allemaal jonge mensen geen belediging maar party hard gaat gewoon niet als je nog geen 18+ bent, ID's enzo & houden van anderen dingenheyallesgoedik wil wel.. maar durf niet haha. ben bang dat al die meisjes met een vriendin zijn ofzo, en dan zit ik daar alleen.. ja oke, ik stel me aan, maar toch durf ik nietankieeeeArgeles is GE-WEL-DIG
zijn we 3 jaar achter elkaar geweest :)LIEVEARLAGa al een paar weken op vakantie:)) vliegtickets al gekocht:DGrace_Lnina95ga naar die renesse vakantie echt super zin in!!SarahlisaIk ben naar Argeles geweest 2 jaar terug. Het is super leuk, alleen we deden 32 uur over de heenreis. Dat is allemaal echt niet goed geregeld, we gingen 2/3 uur later weg, we hadden 9 uur file en toen ging de bus kapot waardoor we 3 uur langs de snelweg moesten zitten in Belgie om te wachten op een nieuwe bus.. Verder was het top xGrapjasjeOoooh, maar dat doen ze zeker niet in Belgiê? ;s typischSensitivevibesIk ga al naar spanje met gewoon een vriendin zonder zo'n organisatie. Kan je trouwens vanuit België dan ook met die organisatie?LittleGirlBlueIk ga naar Argeles met Simbo! Heb er zo zin in!:DLadychocoooh dit lijkt me echt supergaaf! Ik ga dit jaar al met mijn ouders en zus naar spanje, maar mischien iets voor volgend jaar? die laatste lijkt mij het leukst. Ik woon trouwen vlakbij renesse haha.ipromiseyouvorig jaar naar renesse geweest was echt super!
heel veel vrijheid en lekker gewone bedden in de tenten.
Ga nu weer renesse maar dan zonder simbo!kleinekabouterik mag van mijn ouders écht niet alleen (met vriendinnen) op vakantie...xLisanneeeeexIk ga met een vriendin met zo' Simbo vakantie naar Noordwijk aan Zee (-:HKfanpassionatedIk ben met simbo naar Italie geweest en dat was echt super (:Esther92fashionHeel leuk! Maar ik ga dit jaar naar Albufeira!! :)FashionandstuffSuperleuk! Echt tof, dat zou ik ook wel willen, je bent helemaal vrij van je ouders en je bent omgeven door pubers in de zon aan het strand, echt fnatastisch!tessbesssAngeliqueeeoeh die taalvakantie lijkt me tof! LittlebootsHaha ik ben ook een paar jaar naar L'estartit geweest, was altijd wel leuk daar!
dit jaar naar Salou met een goede vriendin!aaaafkeeee@The2Genius daar ga ik ook heen! :) echt toevallig..thereallisannehaha,
ik ga ook naar l'Estartit op vakantie. (:
alleen kan ik lekker de hele dag zelf bepalen wat ik wil doen.TheBigApplelooooooveJe kan ook kijken op Vinea.nl dat is ook zo'n soort vakantie site, maar dan met meer verschillende leeftijds categorieën! Ik ben daar twee keer meegeweest en ik heb het echt super gehad!chuckyIk zou zeker nioet met alle voorspelde regen niet in NL blijven! Lekker naar een zonnig en warm land!:)AnnelienXxhaha hier gaan ik en mn bff nu misschien heen!
dankje girlscene xd beautyislifeL'estartit is echt super leuk! Ik was er gewoon heen met me ouders enzo, maar het is echt een aanrader! heerlijk zonnen, en leuk uitgaan op het engels plein!shama12ik zou het liefst met familie gaan met vriendinnen.
het niet echt iets voor mijThe2GeniusLeuke vakanties ;)
Heb alleen een tijdje geleden al geboekt bij Vinea voor een surfvakantie in frankrijg van 10 dagen , ook erg leuk om eerlijk te zijn. :)catlover23ik ga met 2 vriendinnen op een strand-vakantie in Frankrijk, kan niet wachten! ook met simbo natuurlijk p;xDniessIk ben 2x meegeweest, was heel erg leuk, je krijgt ontzettend veel vrijheid :)spekkoekisHEERLIJKwie stuurt zijn kind van 13 nou al naar Spanje... beetje jong...xFairytalesladytjeleuke en fijne info!!
ga ik zeker wat mee doen!
thx(l)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten