donderdag 26 mei 2011

Selena Gomez neemt vakantie met Justin Bieber - BSCkids

Twee van todays drukste tiener sterren zijn eindelijk sommige tijd off….together. Na het bijwonen van de Billboard Music Awards die 2 jetted af naar een privé locatie voor een vakantie na het doorbrengen van een paar maanden uit elkaar. Zowel van hun drukke werkschema's hield hen in verschillende landen voor het grootste deel sinds het begin van dit jaar. Het is ook gemeld dat beide van hun gezinnen ook zijn vakantie op die locatie.

Ik moet zeggen, voor iemand die Selena beweert dat ze niet zal trouwen ze lijkt vrij ernstige over hem. Ik betwijfel of dat ze zou gaan op vakantie met enkel om het even wie. Dus ik zeggen zou dat ze is bewijzen dat ze zijn vrij ernstige over elkaar.

Wat denkt u over deze 2 nemen van een vakantie samen? Denk je dat bewijst hoe ernstig ze allebei? Ik ben verbaasd dat zijn moeder ondersteunt dit, want hij is nog steeds 17. Toegegeven, ben ik niet zeker hoe de wetten werken in Canada zodat ze van de onze verschillen kunnen. Maar dat uw kind om vakantie met hun vriendin of vriend is niet een lichte gewicht probleem.

artikel bron-Zap2It

Sarah Peel is een freelance schrijver/blogger die voor veel sites heeft geschreven en is de eigenaar van Miss Virtual Reality

Geen opmerkingen:

Een reactie posten