zaterdag 12 mei 2012

Vakantiehuizen populair bij gezinnen

Een vakantiehuis biedt relatief veel vrijheid, privacy en ruimte. Bovendien beschikken vakantiehuizen over een prettig comfortniveau met de faciliteiten van thuis, of zelfs meer. Het is dan ook niet vreemd dat gezinnen een belangrijke doelgroep vormen voor vakantiehuizenspecialist Belvilla. Bij circa één op de twee boekingen van Belvilla zijn kinderen van de partij. Speciaal voor gezinnen heeft Belvilla daarom een themapagina ontwikkeld: www.belvilla.nl/vakantiehuis-kinderen. Deze themapagina biedt gezinssuggesties en specifieke zoekfilters, zoals ‘Spelen indoor’, ‘Spelen outdoor’ en ‘kinderbed’.

Uit onderzoek van Belvilla blijkt dat bij boekingen met kinderen gemiddeld zeven personen meegaan, waarvan vier volwassenen. Dit bevestigt de trend van een vakantie met meerdere gezinnen en de ‘drie generatie’-vakantie waarbij opa, oma, kinderen en kleinkinderen samen een paar dagen weggaan. Voor dit soort vakanties biedt Belvilla een ruime keuze aan grotere vakantiehuizen, die met de kindgerelateerde zoekfilters op de nieuwe themapagina nóg beter gevonden kunnen worden.

Extra aanvulling op de website is het zoeken op aantal badkamers, naast de reeds bestaande zoekmogelijkheid op aantal slaapkamers. Dit sluit aan bij de wens om samen vakantie te vieren, maar met behoud van privacy.

Kinderen zijn ontdekkers, ook op vakantie. De extra bijzondere vakantiehuizen van Belvilla vormen voor hen een fantastisch vakantieadres. Deze ‘anders dan anders’ huizen zijn bijvoorbeeld kastelen en boomhutten. Of voel je als Fred Flintsone in een grotwoning! Kortom, vakantiehuizen die de kinderfantasie prikkelen.

In de nieuwe Belvilla-commercial, vanaf 27 december te zien op de Nederlandse televisie (STER en RTL), haakt Belvilla bewust in op gezinnen. Marc en Nathalie, de terugkerende boegbeelden, spelen ook nu weer een belangrijke rol. Ze zijn samen met het gezin van Nathalies zus op vakantie en verblijven in een vakantiehuis waar het ‘ook leuk voor kinderen’ is.

Dit is de vijfde televisiecommercial van Belvilla. Sinds het uitzenden van de eerste commercial in januari 2010, is de naamsbekendheid sterk gestegen. Reden voor Belvilla om een vervolg te maken. De tv-campagne wordt voortgezet in online-uitingen, aangevuld met een korte verwijzing naar stedentrips en de topvakantiehuizen voor kids.

Themapagina kids: www.belvilla.nl/vakantiehuis-kinderen

Belvilla is specialist in de online verhuur van vakantiehuizen. De reisorganisatie is marktleider in de Benelux en één van de grootste Europese spelers in de vakantiehuizenverhuur. De organisatie bestaat ruim 30 jaar en verzorgt jaarlijks voor bijna 550.000 gasten een verblijf in één van de 20.000 vakantiehuizen in 20 Europese landen. Belvilla onderscheidt zich met unieke, aantrekkelijk geprijsde vakantiehuizen op een plaats waar altijd iets te beleven is. Zoeken en boeken gaat eenvoudig op www.belvilla.nl/. Belvilla is lid van de ANVR, SGR en Thuiswinkel en maakt deel uit van de holding @Leisure Group.


View the original article here

Geen opmerkingen:

Een reactie posten